Klacht: Hypotheekkosten

op 18 augustus 2016 over ING in de categorie Banken

Na mijn scheiding moest ik hoofdelijk ontslag aanvragen voor mijn ex-vrouw. Er is verder geen overwaarde of schulden behalve de hypotheek. Ben ook al meer dan 10 jaar klant bij de ING zonder ook maar ooit een achterstand of iets te hebben gehad.
In eerste instantie zou het onder de herstructurering vallen maar dat kon vermoedelijk niet. Waarom weet ik niet maar de ING heeft het laten vallen onder de verruimende explosatie zodat er toch kosten aan verbonden zijn. Tot mijn verbazing werd er dus drie maand later meer dan €1200.00 kosten in 1 keer van mijn rekening gehaald.
Mijn hypotheekadviseur meerdere malen geprobeerd te bereiken maar die reageert niet op telefoon of mail?
Wel telefonisch contact gehad met de hypotheeklijn van ING maar die doen alsof ze mij niet kunnen helpen.

Ik wil die kosten van €1200.00 niet betalen.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar ING over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door ING in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat ING een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ING

Heeft op 18 augustus 2016 om 14:23 geantwoord

Hallo Frank Goossink,

Ik begrijp je klacht en ook de manier waarop je contact met ons zoekt. Echter kan ik via Klacht.nl niet direct actie voor je ondernemen.

Ik heb navraag gedaan bij de afdeling Intensief Beheer omdat blijkt dat er een achterstand is in de hypotheekbetalingen. Wat mij is meegegeven naar aanleiding van dit contact, is dat je zelf contact kunt opnemen met de afdeling Instensief Beheer om een regeling te treffen. De afdeling is bereikbaar op het telefoonnummer 020-3633911.

Ik vertrouw erop je hiermee te hebben geïnformeerd.

Vriendelijke groet,

Jeroen