Klacht: hypotheekadviseur

Helene Emma Irene leonie Pagnier op 22 februari 2021 over ABN AMRO in de categorie Banken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Zonder overleg stopt uw Hypotheekadviseur Mevr Mitreille Hofmeier
Mijn aanvraag
Ik woon in een VVE
heb een bouwonderzoek
,casco onderzoek alle papieren in 2020 is het helee bouwpklan uitgevoerd
heb ik in het kadaster geen eigen nummer ,maar wel een nummer van VVE het hele pand
Wij zijn gesplitst ,in de zin van een Notarieel vastgelegd gebruiksrecht waar niet aan te tornen valt Ik bezit de eerste verdieping en de zolder aan de achterkant tot de nok ,99 vierkante meter
een rijksmonument in het centrum van Amsterdam bij de Magere Brug
Nieuwe Kerkrstrat 16-1
WOZ waarde 535 zwaar ondergewaardeerd
Uw Hypotheekadviseur is onbekwaam ,waarschijnlijk de bankmedewerkers ook
Mvr Hofmeijer houdt er gewoon mee op ik betaal een dure adviseur om mij informatie te geven en te helpen
Niet om lui en gemakzuchtig en oppervlakkig te zijn
Ik heb toestemming van mijn medeeigenaren voor een hypotheek en er is zojuist een heel groot bouwonderzoek en heel groot onderhoud geweest
Ik vraag U op te houden met het domme robot gedrag en mij niet voor niets te laten werken

Ik heb recht op een hypotheek en wil,geen tijd meer verliezen
Het huis zis zojuistgetaxateerd etc

Gewenste Oplossing:

Als mijn hypotheek in werking gaat en men heel goed naar mij luistert

ER is zojuist een bouwonderzoek geweest ik heb daar de papieren van
men hoeft noet elk jaar een bouwonderzoek te doen
of een taxateur als dat net gebeurd is ,
onder bouwtoezicht

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar ABN AMRO over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door ABN AMRO in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat ABN AMRO een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ABN AMRO

Heeft op 22 februari 2021 om 15:23 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste,

Ik zie dat u precies dezelfde klacht twee keer achter elkaar bij ons hebt ingediend. Ik vermoed dat dit per ongeluk is geweest. Omdat ik al op uw andere klacht heb gereageerd met de informatie, sluit ik deze klacht om het overzicht te kunnen houden.

Met vriendelijke groet,

Eilis
ABN AMRO Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Helene Emma Irene leonie Pagnier