Klacht: Hypotheek

op 21 december 2017 over ING in de categorie Banken

Vanmorgen op VLD geweest om ivm een scheiding de hypotheek over te dragen aan mijn man en daar zit een meneer Toledo die allerlei opmerkingen maakt dat ik maar me moet uitschrijven op het adres en een doos bij de a&h moet halen om daar dan te vertoeven.die ook nog zegt dat die niks met mij te maken heeft en hij weet dat ik een huis ga kopen en die handtekening om mij te ontslaan van die hypotheek die mijn man gaat overnemen en hij misbruik maakt van de macht die hij heeft en dit ook zegt.Wat een positieve klanten benadering van de ING.waar wij overigens al 14 jaar onze hypotheek betalen. ik hoop dat de ING naar ongeschikt personeel gaat kijken en er wat aan gaat doen.En dat deze werknemer geen boodschap heeft dat wij in goede harmonie dit wilden oplossen.

Ik wil mijn handtekening kunnen zetten voor 14 januari om zelf een huis te kunnen kopen en we allebei rust krijgen.

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar ING over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door ING in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat ING een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ING

Heeft op 21 december 2017 om 20:40 geantwoord

Beste Haley,

Dat klinkt inderdaad heel vervelend. Excuses dat er op deze manier met u is gecommuniceerd. Dat is zeker niet de bedoeling. Ik kan helaas via deze weg niet regelen dat u de handtekening kunt zetten. Ik raad aan daarvoor zelf even te bellen met 020 22 888 88 en te vragen naar onze afdeling Hypotheken. Daarnaast raad ik aan om ook telefonisch deze klacht door te geven, dan zijn ze daar ook op de hoogte van de situatie.

Ik hoop dat het alsnog allemaal snel geregeld is.

Meike
ING Webcare

Heeft op 21 december 2017 om 20:48 geantwoord

Dank u voor uw reactie maar ik vandaag 2 keer telefonisch contact met het hoofdkantoor in Amsterdam gehad en terug verwezen naar de medewerker die mij zijn macht misbruikt dus daar kan ik niks mee.Zij zouden mij terugbellen en zelfs dit hebben zij niet gedaan dus maar zelf gebeld.het enige wat ik te horen krijg ik dat ik naar die man terug moet wat ik niet ga doen en ik vind dat iemand anders dit voor mij simpel kan oplossen die geen machts waanzin verspreid.zie u reactie graag terug.

Alle klachten die gemeld zijn door Haley