Klacht: Hygiene

op 10 augustus 2017 over Center Parcs in de categorie Vakantieparken

Vorige week zijn wij een week in Center Parcs geweest. Alles voorbereid om zsm na aankomst in het zwembad te liggen. Bij binnenkomst was er niet schoongemaakt. Vloer niet gedweild niet gezogen, bank vol met zand en koekresten, bad vies, prullenbak vies, planken in kasten vies, convector put vol met stof. De keuken en het toilet waren schoon, de rest zeker niet. Klacht gemeld bij de receptie. De dame aldaar ontving dit niet echt. Na het zwemmen kwamen wij een hele vriendelijke manager op de fiets tegen die onze klacht wel ontving. Puntgewijs is er schoongemaakt. Los van de schoonmaak waren de dekbedden te vies om aan te pakken. Nadat wij terugwaren in het huisje hing er altijd een ondragelijke stank. In het zwembad lagen luiers en zat er poep in het kleedhokje. Vuilnisbakken op het terrein werden geleegd maar vuil dat over bleef bleef dagen liggen. Verder is er veel zwerfvuil. Zoals lege drankflessen, bierdoppen die niet opgeveegd van het terras worden maar weggeveegd naar het bos. (zelf gezien) Papier en plastic tassen en lege plastic flessen. Bij het uitlaten van de hond ontdekte wij een ratteval. Ook het poeltje waar wij aan zaten stonk verschrikkelijk bij tijd en wijle. Bij de ingang van het centrum stond de sigaretten bak overvol, drie dagen lang. Twee bergen peuken lagen die tijd op de grond. Koffie drinken in het Grand Cafe was lekker, maar schoon was het hier ook niet. Vieze kussen, zijkanten en poten van tafels niet schoongemaakt. Het personeel was zeker vriendelijk met grote pluim voor het Italiaans restaurant. Waar wij subliem hebben gegeten en we erg welkom waren en de bediening geweldig is!!! Waar het eten perfect was en we werkelijk geen spoortje van viezigheid konden ontdekken. Ook wil ik hier opmerken dat dit restaurant ook prijzen had die rieel zijn voor wat je krijgt. In het zwembad en het supermarktje is dat zeker niet het geval. Verder wil ik graag vermelden dat de dag bij vertrek het terras vol zat met mensen die nog even koffie wilde drinken. Na lange tijd werd de afruimkar buiten gezet. We werden aangekeken, niemand van zo ongeveer 40 mensen is buiten bediend. Mensen gingen binnen zelf koffie halen. Niet echt klantvriendelijk. Verder bij de activiteit van Wild Water Rafting, 8.55 verzamelen bij de ingang, werd pas om 9.15 begonnen met uitleg.

Wij zijn tevreden wanneer we echt waar voor ons geld krijgen. En ik vind werkelijk dat ik de schoonmaakkosten die betaald zijn terug krijg met wat extra's. De kosten die gemaakt zijn voor een week staan zeker niet in verhouding wat je krijgt en wat je eigenlijk mag verwachten voor die prijs die gevraagd word. Ik begrijp niet waarom zon hoge prijs gevraagd wordt wat je niet krijgt.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Center Parcs over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Center Parcs in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Center Parcs een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Center Parcs

Heeft op 10 augustus 2017 om 14:20 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door boudewijnweerman@hotmail.com