Klacht: Huwelijksreis verpest !

op 04 juli 2016 over D-Reizen in de categorie Online Reisbureaus

Al jaren boek ik zelf mijn vakanties. 21 mei jl. zijn wij getrouwd en zijn maandag de 23ste naar d-reizen gegaan om een vakantie te beoeken. We wilden geen risico’s nemen en dit aan experts overlaten, omdat het een belangrijke vakantie voor ons is. Aangekomen bij d-reizen hebben we 3 eisen aangegeven: zon zee en strand. That’s it! Persoon achter de balie heeft ons hierbij “geholpen”. Enkele voorbeelden opgenoemd zoals cuba, thailand en srilanka. Vertrekdatum wat we aangaven was z.s.m. Dus per direct was ook goed geweest. Zo gezegd zo gedaan, tickets naar thailand was geboekt en we zouden de 25ste vertrekken. Aangekomen in Thailand.. 10dagen lang hebben we alleen maar stormweer gehad. Als de medewerker van d-reizen naar het weer had gekeken dan wist ze dat dit ook voorspeld werd. We zaten opgesloten op een eiland en konden NERGENS naar toe. We hebben ze (d-reizen) vanuit thailand gebeld en verteld dat we dit niet hadden gepland en er erg boos om zijn. We hoorden iemand van d-reizen nog zeggen tegen de manager: “ja, ze is vergeten te kijken naar het weer”. Vervolgens vertellen ze ons dat ze geen zongarantie kunnen geven. Sorry, maar als wij een vakantie boeken is het eerste waar we naar kijken wat voor weer het daar is. En dit doet een erkend bedrijf genaamd DREIZEN niet???? We hebben 2500 euro betaald om van een regenland naar een STORMLAND TE GAAN!! Wij zijn hier erg boos over en begrijpen niet waarom dreizen ons niet verder heeft geholpen!!!

Wij zouden tevreden zijn als ze ons op het moment dat we belden zouden overplaatsen naar Turkije bijvoorbeeld om toch beetje zon te zien. Dus de tevredenheid die we graag gewild hadden kan niet meer worden voldaan. We hebben ze zelfs voorgesteld om verblijf zelf te betalen zodat zij alleen de transfer hoeven te regelen. Tegoedbon zouden we niets aan hebben, wat we zullen nooit meer via d-reizen boeken. Dit was de eerste en de laatste keer! Graag zouden we daarom het bedrag die we betaald hebben om stormweer te zien terug willen hebben!! Het liefst het gehele bedrag!!!!!!!!!!! Ongelofelijk dat ze zich niet eens even rot hebben gevoeld , één van onze mooiste herinneringen verpest door d-reizen!

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar D-Reizen over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door D-Reizen in behandeling genomen

Bericht van

8 maanden geleden - Beste Dilan, Bedankt voor het melden van jouw klacht. Allereerst gefeliciteerd met jullie huwelijk. Wat ontzettend vervelend om te lezen dat jullie tijdens de huwelijksreis alleen maar slecht weer hebben gehad! Ik kan me goed voorstellen dat jullie hier heel erg van gebaald hebben. Natuurlijk wil je tijdens je vakantie mooi weer hebben, zeker tijdens zo'n bijzondere vakantie. Omdat jouw klacht gericht is aan onze winkel aan het Polderplein in Hoofddorp, ga ik jouw verhaal doorsturen naar deze winkel met het verzoek om jouw klacht te behandelen en vervolgens binnen enkele dagen contact met je op te nemen. Hopende je hiermee voorlopig voldoende te hebben geïnformeerd, Vriendelijke groeten, Nathalie van Houten (Webcare D-reizen)

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat D-Reizen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

D-Reizen

Heeft op 14 augustus 2016 om 13:37 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door Diilaannkose