Klacht: Huwelijksfotos

op 31 augustus 2018 over Kruidvat in de categorie Drogisterijen

Ik heb een klacht aangaande Mijn fotos die op 30 juni 18 gemaakt zijn,ik heb op 2juli 18 , 21 wegwerptoestelletjs in kruidvat van heist op den berg binnengebracht.Er werd mij vertelt dat Ze 0,09 cent kosten per foto.
Er waren nog maar 7 zakjes in de winkel,en een verkoopster zegt steek 3 wegwerptoestelletjes in een zakje.
Na 7 weken wachten waren Eindelijk Mijn fotos aanwezig,werd mij gebeld
Op maandag 20 Augustus 18 ga ik naar kruidvat heist op den berg wat blink nu,Mijn fotos waren nog niet ontwikkeld omdat elk wegwerptoestelletje in een apart zakje Moët zitten.
De verkoopster van kruidvat zegt ik zal dit wel regelen ,en Kringle opnieuw 21 nr van de zakjes mee.
Op donderdag 30 Augustus 18 word mij gebeld dat de fotos klaar zijn.
Op vrijdag 31augustus ga ik ze afhalen en wat blijkt ik moet 0,19 cent per foto betalen 5,95 ontwikkelingskosten wat mij niet vertelt werd als ik Ze binnengebracht bracht.
Zodoende moet Ik de fotos 0,19 cent betalen 21x 5,95 124,95 voor de ontwikkeling.
Ik besluit mijn fotos niet mee te nemen en bel naar kruidvat foto klantenservice
Frans Timmermans wil de fotos meegeven voor 0,09 cent plus ontwikkelingskosten.wat Ik nog altijd niet logisch Vind en geeft daarna een korting van 30 euro maar Dan wel 0,19 cent per foto.
Had graag de negatieve gekocht maar dat Gaat volgens Frans ook niet.
Als Ik Ze niet kom Halen worden Ze Vernietigd .
Het zijn wel mijn fototoestellen,Ik word onterecht behandeld.

1 maal ontwikkelingskosten 0,19 cent

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kruidvat

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kruidvat nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Fotos