Klacht: Huwelijks reis verpest door valse voorlichting

op 29 juni 2017 over booking.com in de categorie Online Reisbureaus

Voor mijn huwelijks reis heb ik de honeymoon suite gereserveerd in hawadese villa,s in Bandung Indonesië. Bij aankomst bleek dat er van uw beloften niets aanwezig was. Geen twinbed geen honeymoon kamer, geen badkamer maar emmer water geen restaurant geen a la carte restaurant , geen zwembad gewoon helemaal niets , kale twee persoons kamer met twee 1 persoons bedden . WiFi werkte niet , tv werkte niet. Alles wat u mij voorspiegelen is niet aanwezig. Ik voel me zwaar benadeeld niet alleen financieel maar vooral emotioneel. Ik probeer booking.com te bellen of te mailen maar daar ook niets. Mail wordt geweigerd en telefoon niet beantwoord. Kortom schande.

Als mij compensatie geboden wordt wil ik er over denken. Ik ben al vele jaren tevreden booming com klant maar dit kan niet door de beugel.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over booking.com

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over booking.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Alkaid