Klacht: Ondanks afmelding toch confrontatie met incasso

amalaki op 17 juli 2018 over Huurcoach.nl in de categorie Adviesbureau

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb me bij huurcoach.nl afgemeld op 1 juni. Uiteraard wil ik dan ook niet meer betalen voor juni. Toen deze op 4 juni toch werd afgeschreven heb ik het gestorneerd. Vervolgens krijg ik op 4 juli een bericht van NDA incasso
Ik moet toch betalen terwijl ik wel had afgemeld de 40,- incasso.
Herhaaldelijk hierover contactformulier gezonden naar Huurcoach. Geen reactie, wel incasso!!

Gewenste Oplossing:

Geen betaling voor afgemelde maand en al helemaal geen incasso

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Huurcoach.nl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Huurcoach.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Huurcoach.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Huurcoach.nl

Heeft op 18 juli 2018 om 08:04 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw van Engelen-Broekema,

U heeft uw lidmaatschap op 4 juni 2018 via onze site stopgezet. De herinnering die u van ons op 12 juni 2018 heeft ontvangen gaat over openstaande posten van voor deze datum, nl. 30 mei 2018.

Zoals u in onze voorwaarden kunt lezen:
Artikel 6
Aanmelden als Woningzoekende door het instellen van een Zoekopdracht op HuurCoach.nl is geheel gratis. Indien Woningzoekende op gevonden woningen wilt reageren is daarvoor een Lidmaatschap nodig. Hieraan zijn kosten verbonden. In het geval van een Lidmaatschap is er sprake van periodieke kosten. Tussentijdse beƫindiging geeft geen recht op restitutie. Een Lidmaatschap wordt aangegaan voor de duur van een periode en kan ingaan op iedere gewenste dag van de maand.

U heeft 2x contact met ons gezocht via het contactformulier op onze site nl. op 12 juli 2018:
12 juli 2018
09:53 uur
-

Vraag: ik heb me afgemeld voor deze site. word nu gedwongen om nog een maand extra te betalen incasso kosten. Voelt als oplichting!!!!

Antwoord: U heeft inderdaad op 4 juni 2018 uw lidmaatschap stopgezet. De betalingsherinnering die u op 12 juni 218 heeft ontvangen gaat over openstaande posten van voor deze datum. Omdat wij hierop van u geen enkele reactie hebben ontvangen is uw dossier op 2 juli 2018 overgedragen aan het incassobureau.

Status: Gesloten op 12 juli 2018 om 09:58 uur

En op 17 juli 2018:
17 juli 2018
15:31 uur

Vraag:Beste huurcoach, Via deze weg heb ik u al eens eerder proberen te bereiken. U reageert echter niet!!! Wel stuurt u een incassobureau op mij af. Kunt u met mij ZELF contact opnemen. Ik voel mij als klant zo niet goed behandeld!!

Deze ticket word nog aan u beantwoord.

Debiteurenadministratie Huurcoach.nl

Alle klachten die gemeld zijn door