Klacht: Huurauto in slechte staat

op 10 augustus 2016 over Holidaycars in de categorie Autoverhuur

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik wil een klacht indienen bij over de auto van Hertz. Het betreft reserveringsnummer 10946381 en het is reeds bekend bij Hertz. Zij geven aan dat ik de klacht moet indienen bij Holidaycars omdat zij de hoofdboeker zijn.

Ik heb foto’s van de beschadigingen indien nodig.

De auto was beschadigd, vies, er waren een aantal dingen kapot, overal krassen. Kortom, hij was dat bedrag niet waard! Wij willen graag een refund gezien wij niet hebben gekregen waar wij voor betaald hebben.

Kunnen jullie dit oppakken met Hertz en ons laten weten wat ze hieraan gaan doen.

Gewenste Oplossing:

Ik wil graag een deel van het betaalde bedrag terug, gezien deze auto geen 65,- per dag waard is.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Holidaycars over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door J.G.22