Klacht: Huur overgemaakt plus tefeoonrek.

op 11 juli 2012 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

Ik heb van de week perongeluk mijn huur naar vodafone overgemaakt.plus mn telefoonrekening. Tien minuten nadat ik mijn overboeking verzonden had gelijk naar klantenservice gebelt en die zouden het zodra ze het binnen hebben terug naar mij storten..afgelopen vrijdag weer gebelt…niks terug geboekt bij vodafone maar als tegoed gezien..ik uitgelegt dat dit mijn huur is en ik die moet betalen…wat hebben ze nou gedaan bij vodafone gezellig ook de telefoonrek van juli erafgehouden terwijl ik die normaal de 13 van mn rekening afgaat. Ik heb nu een tekort aan huur..en het bedrag heb ik nog niet terug…dit is niet zo gegaan als wij hebben afgesproken en ben nu toch echt wel klaar met fodavone!! Mijn abb laat ik mooi niet verlengen…

Dat ik gewoon het hele bedrag die ik dus te veel heb overgemaakt terug krijg zodat ik mijn huur kan betalen.

Bericht van Vodafone

5 jaren geleden - Beste Kristella, Wegens technische redenen hebben we je klacht nu pas ontvangen. Hiervoor wil ik graag mijn excuses aanbieden. Indien je klacht nog aktueel is, wil ik je verzoeken om je klacht opnieuw in te dienen. Dan wordt deze alsnog behandeld. Met vriendelijke groet, Jeannette Vodafone - Medewerker Klachtafhandeling

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Vodafone in behandeling genomen

Vodafone

Heeft op 10 september 2012 om 09:42 geantwoord

Wegens technische redenen klant verzocht om klacht opnieuw in te dienen, als deze nog aktueel is.

Alle klachten die gemeld zijn door Kristella