Mijn Klacht:
Ik heb twee bh’s gekocht in de winkel van Hunkemöller, inclusief bijpassende slips. Ik heb mij uitgebreid laten adviseren door de medewerker. Ik koop juist mijn BH’s bij Hunkemöller, omdat ik dat advies in andere (goedkopere) winkels niet krijg. Toen ik eenmaal de bh’s had gepast was zij ervan overtuigd dat ik een 70E had. Toen ik aangaf dat ik normaliter bij de Hunkemöller een 70D draag en dus een volledige cupmaat groter apart vind, gaf zij aan dat zij zeker weet dat ik een 70E heb en dat ik al die tijd mijn bh’s te klein heb gedragen.
Enfin, ik heb op haar aanraden alsnog een 70E gekocht. Een van de andere bh’s had zij niet op voorraad en ben ik dus later teruggekomen. Ik ben na enkele weken dragen teruggegaan naar de winkel en verteld dat de bh’s raar zaten (ik had het idee dat aan de bovenkant teveel ruimte was, oftewel te grote cupmaat). Mijn vriend vond dit ook en het is erg zichtbaar als ik een wat strakkere shirt draag. De medewerkers wilden mij echter niet helpen, temeer vanwege het feit dat ik het al had gedragen en de kaartjes niet meer had. Ik had aangegeven dat ik wel internetbankieren kon laten zien. De medewerkers leken ook beledigd, omdat ik zei dat ik niet goed geadviseerd ben.
Ik vind dit echt te zot voor worden. Waar mensen werken worden fouten gemaakt en dan snap ik niet dat zij mij niet tegemoet kunnen komen. Ik shop juist bij de Hunkemöller vanwege het advies dat ik van hen krijg en ik ben ook gewoon een vaste klant. Ik vind het dan jammer dat zo onzorgvuldig met mij wordt omgegaan.
Gewenste Oplossing:
Ik wil gewoon mijn geld terug zodat ik de juiste maat bh's kan halen als ze nog beschikbaar zijn en anders andere bhs in mijn maat halen en de te wijde bh's terug kan geven.
