Mijn Klacht:
Ik heb een artikel in de winkel Osdorpplein Amsterdam West gekocht, in een kleinere cupmaat omdat ze mijn maat alleen nog maar online boeken te hebben, hopende dat het zou passen. Dat was dus niet zo en bij het retourneren in de winkel kreeg ik een tegoedbon. Ik verwachtte mijn geld terug te krijgen, want ik was niet op de hoogte van hun beleid en nam contact met klantenservice. Ik werd toen hun beleid uitgelegd en werd er van verzekerd dat ik de tegoedbon online kon gebruiken, aangezien ze mijn maat alleen nog online lijken te hebben.
Nu probeer ik al maanden wat leuke artikelen in mijn maat te bestellen, want zelfs online lijken ze nauwelijks iets in mijn maat te hebben en kom ik er nu achter dat de site en de app beide mijn tegoed niet accepteren. Dus deed ik onderzoek online en nu kom ik erachter dat wat mij verzekerd is door klantenservice helemaal niet kan. Een tegoedbon kun je alleen in de winkel besteden.
Ik vind dit zo belachelijk. Het is al zo moeilijk om leuke artikelen in mijn maat te vinden. Dan blijkt te winkel ze niet meer te hebben en verwijst mij naar hun online aanbod (wat ook super karig is). Ik krijg niet mijn geld terug maar een tegoedbon, zodat ik geforceerd word mijn geld bij hun te laten in plaats dat ik ergens anders kan kijken of er iets in mijn maat is. Ik word er van verzekerd dat ik die tegoedbon online kan gebruiken. Moet ik maanden wachten om ook maar iets te vinden wat ik oke genoeg vind om aan te schaffen uit de 4 artikelen die altijd beschikbaar zijn. En nu blijkt dat ik een tegoedbon alleen in de winkel kan gebruiken, terwijl mijn maat alleen online verkrijgbaar is. Dit slaat alles.
Gewenste Oplossing:
De tegoedbon online kunnen gebruiken of mijn geld terug.