Klacht: Tegoedbon die je niet eens online kan besteden

anna5496 op 01 mei 2019 over Hunkemoller in de categorie Kledingwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een artiekel in de winkel gekocht, bij het retourneren in de winkel Rotterdam Alexandrium (er waren maar peperkt aantaal maten in de winkel voor ruilen) kreeg ik een tegoedbon. Vervelend dat im mijn geld niet terug kreeg maar ik vond het prima want ik dacht het online te kunnen besteden.

Niks is minder waar, je kan het dus alleen in de winkel besteden. Ik heb een bestelling geplaatst en contact opgenomen met klantenservice of ik tegoedbon kon verrekenen met de bestelling, dat kon dus niet. Tegoedbon kun je alleen in de winkel besteden. Ongelooflijk klantonvriendelijk vind ik dat! Logisch dat een klant een tegoedbon online kan gebruiken

Gewenste Oplossing:

Tegoedbon verrekenen met de bestelling of geld terug voor tegoedbon

Beoordeling 10/10 star-5 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Hunkemoller in behandeling genomen

Bericht van

5 jaren geleden - Beste Anna, Excuses voor de late reactie. Klopt het dat deze klacht inmiddels al is opgelost via de e-mail? Wij horen dit graag van u. Met vriendelijke groet, Customer Care

Reactie van de melder van de klacht anna5496

5 jaren geleden - Goedemiddag, Klacht is heel netjes opgelost, ik heb bedrag van tegoedbon terug ontvangen. Bedankt!

Bericht van

5 jaren geleden - Goedemiddag, goed om te horen. Met vriendelijke groet, Customer Care

Alle klachten die gemeld zijn door anna5496