Klacht: Huisjes Eemhof verre van schoon

op 16 augustus 2016 over Center Parcs in de categorie Vakantieparken

Wij zijn al vaker in huisjes van Center Parcs geweest. Wat wij in
ons huisje van de Eemhof aan troffen, was verre van hetgeen we gewend waren.

Direct viel op dat het huisje niet schoon was. Alles voelde plakkerig/kleverig en vies aan. Het leek wel op een vettige laag.
Bij het opendoen van de vaatwasser stond er nog vieze vaat in. Bij het nakijken van de pannen, kastjes etc, troffen we een pan aan met daarin water, een koekenpan die nog net niet zelf uit het kastje wegliep en vieze borden en bestek aan. Ook kwamen wij nog lege zakken van de vorige bewoners aan en een volle vuilniszak in de vuilnisbak. De besteklade was eveneens vies en was daarnaast veel te groot. Zodat het kastje niet werkte. Daar komt nog bij dat de afzuigkap te vies om aan te raken was, een bonk vet! Kortom: Wij konden wel huilen. Hier betaal je dan ruim € 1.000,00 voor!,

Direct melding van gemaakt en kregen als enige aanbod, we zullen het wel schoonmaken. Je begrijpt dat wij van deze schoonmaak praktijken onze buik vol hadden en inmiddels zelf gestart waren met het schoonmaken. Een nieuwe koekenpan kregen wij wel direct.

Toen wij uiteten gingen naar het lopende buffet, viel ook dit enorm tegen. Eten was niet goed bereid en werd slecht aangevuld.

Wij zijn tevreden als wij in een huisje komen wat er schoon uit ziet en waarin de spullen ook schoon zijn. Wellicht een punt voor Center Parcs om eens in de zoveel tijd een huisje eens goed onder handen te nemen.

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Center Parcs over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Center Parcs in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Center Parcs een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Center Parcs

Heeft op 16 augustus 2016 om 15:08 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door SijmenMolenaar