Klacht: Huisje slecht onderhouden

op 27 juli 2016 over Center Parcs in de categorie Vakantieparken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Beste centerparcs

Wij zijn naar jullie parc geweest in Duitsland (hochsaurland )
Wij hadden huis 167 en mijn ouders 166
Wij waren erg teleurgesteld hoe verwaarloosd het huisje was beide huisjes waren niet in de staat die wij van centerparcs hadden verwacht
Helaas hadden wij jullie een week na het boeken aan de telefoon gehad dat het huisje 400 euro goedkoper op een andere site werd aangeboden
Jullie konden ons toen niet compenseren wij hebben voor een week beide rond de 1000 euro betaald maar dit was het echt niet waard
Ik hoop dat we samen tot een oplossing kunnen komen

Gewenste Oplossing:

Niet tevreden

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Center Parcs over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Center Parcs in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Center Parcs een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Center Parcs

Heeft op 29 juli 2016 om 08:48 geantwoord

Geboden Oplossing:

De gast werd per mail gecontacteerd op 29 juli door de afdeling Webcare Team Hoofdkantoor Center Parcs. Er werden excuses aangeboden dat de cottage niet naar verwachting was. Uit gastvriendelijk oogpunt werd er een digitale voucher verzonden die gebruikt kan worden als korting op een volgend verblijf bij Center Parcs.

Alle klachten die gemeld zijn door Eefp82