Klacht: huisje onhygiënisch/niet compleet

op 07 september 2015 over Center Parcs in de categorie Vakantieparken

Wij zijn afgelopen week(31-8 tot 7-9) met 2 vrienden en hun zoontje van 14 maanden bij Center Parcs De Eemhof geweest. We hadden geboekt via een Prenatal actie. Aangezien mijn man en ik vaker bij Center Parcs geweest zijn en dit altijd super goed bevallen is hadden wij deze keer vrienden overgehaald om eens mee te gaan. Bij binnenkomst van het huisje rook het al meteen naar bbq/gourmet lucht. (ramen open en binnen een uur was alle stank weg) Er lag in de gang een verfrommeld dekbed. We hadden een 5 persoons huisje, maar waarom het vijfde bed niet was opgemaakt ofja voor de helft want het matras en kussen was wel schoon opgelegd. (dekbed opgevouwen en in de kast gelegd aangezien het zoontje van onze vrienden in een camping bedje sliep)
Wat ons ook meteen opviel was dat het huisje erg vochtig was. Wij dachten dat dit kwam doordat de ramen open stonden dus ramen dicht en de verwarming aan. Bij het opzetten van de box voor het zoontje kwamen wij er achter dat achter de verwarming erg veel stof/dode insecten lagen. Dus als het zoontje daar iets liet vallen dit niet echt hygiënisch zou zijn.

De volgende ochtend ging een van ons zich douchen, helaas waren de zwarte haren van de vorige vakantie vierders nog aanwezig( muur afgespoeld en de haren waren weg ) Na het douchen lekker ontbijten met een gebakken eitje, helaas geen bakpan… Volgende probleem geen kinderstoeltje voor het zoontje.. Gemeld bij de infobalie kinderstoel werd later geleverd samen met de missende bakpan.
De vochtigheid in het huisje bleef maar aanhouden dus toen we zijn gaan zwemmen hebben we de verwarming flink hoog gezet. Bij terug komst was het al stukken minder vochtig. Maar helaas waren wij alle 5 al verkouden/zere keel/hoesten, wij denken zelf dat dit komt door het vochtige huisje aangezien we allemaal niet ziek waren of verschijnselen van hadden toen we aankwamen.

Al met al dachten we dat het niet veel erger kon worden, maar helaas.
Er was een hooiwagen binnen en die vloog een lamp in die in het plafon verwerkt zijn, het aantal dode insecten wat uit de lamp viel was niet voor te stellen. Ook over het stof/spinnenwebben onder het bed, keukenkastjes en in de dakramen zal ik maar niet teveel over vertellen want dit spreekt voor zich, lijkt me.

Ik snap best dat het voor de schoonmakers soms heel moeilijk kan zijn om alles optijd af te krijgen. Maar als je best veel geld betaald voor een vakantie en zoveel dingen zijn niet in orde is dit erg vervelend vooral als je andere vrienden wild laten zien dat Center Parcs een erg fijne organisatie is voor gezinnen met kinderen. Zoals ik al eerder zei we hadden geboekt via prenatal (50% korting) maar dit zou niet moeten betekenen dat we een onhygiënisch huisje moeten krijgen.

Ik heb nog een reservering op staan voor eind september(25-9 tot 28-9) hopelijk is er een uitleg en een compensatie voor het weekend in september.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Center Parcs in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Center Parcs een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Center Parcs

Heeft op 08 september 2015 om 08:56 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door AnkeJeroen