Klacht: Huisje heel smerig

op 11 juli 2016 over Center Parcs in de categorie Vakantieparken

Afgelopen weekend verbleven wij op cp heijderbos huisje nr. 937. De hal met vloerbedekking stonk enorm naar hond. Het toilet rook niet fris. Alle gordijnen in het huisje dit ik aan moest raken plakte. De bedden waren kuilen en op 1 matras zat bloed. We kwamen nog washandjes tegen van de vorige bezoekers. Alle schakelaars en deuren waren ontzettend plakkerig en goor. De banken met bijbehorende kussens stinken naar hond en waren smerig.
We hebben geen 1 avond gezellig op de bank kunnen zitten omdat het te vies was om aan te raken.
Onze vakantie hadden we heel graag anders gezien. We zijn diep teleurgesteld in cp. De foto\\\’s op de site doen echt anders vermoeden.

Wij zijn tevreden wanneer we een keer teug mogen komen en in een schoon fris huisje mogen verblijven. Zodat we ook de avonden gezelligheide kunnen creëeren.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Center Parcs over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Center Parcs in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Center Parcs een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Center Parcs

Heeft op 12 juli 2016 om 09:41 geantwoord

Bericht van Center Parcs

1 jaar geleden - Klant gaat niet akkoord met een tegoedbon van 75 euro. Dat staat namelijk niet in verhouding qua kosten van een nieuwe boeking en eigen bijbetaling.

Alle klachten die gemeld zijn door Reesh