Klacht: Huisje 3x niks

op 11 juli 2016 over Center Parcs in de categorie Vakantieparken

Ik had voor mijn ouders een huisje gehuurd in Het meerdal waar zij samen een weekend verbleven met hun kleinkids. Ik heb de boeking gedaan op doldwaze woensdag en € 349.00 betaald voor een standaard huisje 4 personen. Ik was er zelf niet bij toen ze ingecheckt hebben, want ik zou het niet geacpteerd hebben. Ik vind oprecht € 349.00 geld genoeg voor een weekendje weg, Wij kwamen zondag op bezoek en heb me echt schuldig gevoeld naar mijn ouders toe dat ik dit geboekt had. tjonge tjonge jullie moeten zich schamen voor de huisjes die jullie verhuren, en kom nu a.u.b. niet met het feit dat er opgeknapte huisjes zijn deze zijn ook veel en veel te duur. Het huisje kan echt niet meer de tuin niet onderhouden ook niet echt proper. Wij zijn in het verleden vaak naar Centerparcs geweest en heb al vaker gezegd dat jullie de huisjes echt helemaal uitmelken. De prijzen die jullie vragen staan niet verhouding met wat je er voor krijgt. Oke jullie zijn een van de betere parken wat betreft het binnen gebeuren, maar zelfs daar vind ik dat jullie achter blijven. Je betaalt al genoeg en dan nog moet je ook betalen voor de trampolines kom op zeg. Ik betreur het dan ook zeer dat ik degene ben die mijn ouders naar jullie toe gestuurd heeft. Ik weet dus ook echt niet of ik ze nog een keer naar Centerparcs toe wil laten gaan. Ik hoop dan ook echt dat jullie mijn klacht serieus nemen.

Ik wil het geheel aan jullie overlaten om te kijken hoe serieus jullie mijn klacht nemen. Het mooiste zou natuurlijk zijn als jullie aan mijn ouders zouden kunnen bewijzen dat jullie het waard zijn om alleen maar vol lof te praten of over hoe goed jullie met klachten om gaan.

Gwyneth Koch

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Center Parcs over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Center Parcs in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Center Parcs een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Center Parcs

Heeft op 12 juli 2016 om 08:38 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door Gwyneth