Klacht: huiscomfort was niet correct

Jacques van de Meent op 26 september 2020 over Center Parcs in de categorie Vakantieparken

Allereerst wil ik de complimenten maken over het parc de Eifel. Leuk parc, mooie omgeving en en heerlijk weekje uit. Onze klacht gaat over het interieur van huisje 341. De matrassen waren erg oncomfortabel maar ik weet dat dat ook iets heel persoonlijks is want de een wil hard en de ander zacht matras. Daar kunnen we ons dan ook wel overheen zetten maar de banken en de gemakkelijke stoel waren ronduit schandalig. De achter leuning van de stoel was al zover uit zijn fatsoen dat je aan de linker kant een kussen in je rug moest zetten om nog een klein beetje recht te kunnen zitten. De rotan banken waren allebei zover doorzakken dat je letterlijk op de dwarse ondersteuning zat. Samen met de bed matrassen was er dus eigenlijk geen een plek waar je echt even ontspannen kon zitten of liggen in huis. Ook de sloten in huis gingen allemaal slecht of zelfs niet op slot en omdat we met een klein mannetje van bijna twee waren is het toch wel erg prettig als je de boel goed kunt afsluiten.

Hoe u ons tevreden krijgt ? dat is niet zo moeilijk. In Maart hebben wij weer geboekt maar dan in Zandvoort. Maar dit keer niet onder de naam koning ( schoonzoon) maar onder de naam van de Meent. Wij hebben er dus volledig vertrouwen in dat verblijf weer net zo leuk word als het verblijf van afgelopen weekend . Maar voor huisje 341 in de Eifel zou erg wenselijk zijn als de banken en de gemakkelijke stoel zouden worden vervangen zodat de volgende bezoekers niet met het zelfde probleem komen als wij. Daarnaast zou een reparatie aan de sloten ook niet misplaatst zijn.

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Center Parcs in behandeling genomen

2 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Center Parcs een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Center Parcs

Heeft op 23 oktober 2020 om 16:27 geantwoord

Op 23 oktober 2020 heeft het Webcare Team van Center Parcs hoofdkantoor een e-mail gestuurd naar de gast. Allereerst werden er excuses aangeboden voor de laattijdige reactie vanwege de recente omstandigheden. Conform de algemene voorwaarden van Center Parcs werd de gast geadviseerd om de klacht en/of opmerking te melden bij de afdeling Guest Relations Head Office.

Alle klachten die gemeld zijn door Jacques van de Meent