Klacht: Huis gedateerd, vies

op 25 april 2017 over Center Parcs in de categorie Vakantieparken

Last minute geboekt voor mijzelf en 2 zoontjes. Heeft voor 3 nachten 508 euro gekost in totaal. Tot mijn grote schrik bij aankomst huis flink gedateerd, mieren op keukenblok, tegels van wand en vloer smerig geen douchewand en dat voor deze prijs sorry schandalig gewoon. Mijn zoontje vond het op een concentratie kamp lijken zei hij een keer en een kind met leeftijd van 11 jaar zegt dit, terwijl ik zelf niks heb gezegd om het zo leuk mogelijk te maken en te houden. Gelukkig hebben kids genoten door zwembad, strand etc… maar ook bediening restaurant zwembad zeer triest. Jonge meiden bonnetjes kwijt , bevroren tosti en zeer lang wachten op bestelling. Heb gemeld bij receptie maar zal weinig aan gedaan worden denk ik want ook daar kreeg ik de indruk dat er niet echt begrepen werd wat ze moesten doen behalve we zullen het doorgeven. Park Zandvoort is het trouwens. Blij dat ik kon uitschenken om naar huis te gaan, durfde geneens te koken daar dus al met al dure grap šŸ˜”

Laat park eerst maar zelf met antwoord komen.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Center Parcs over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Center Parcs in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Center Parcs een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Center Parcs

Heeft op 26 april 2017 om 09:37 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door nadine bosveld