Klacht: Huawei ascend p7 functioneert niet

op 07 juli 2016 over Media Markt in de categorie Electronica Winkels - ketens

Ik heb mijn telefoon huawei ascend p7 meerdere malen laten opsturen voor reparatie. De 1e keer is er werkelijk wat aan de telefoon gedaan maar tervergeefs functioneert die nog steeds niet naar behoren. Ik heb ook video opnames van de klachten die de telefoon vertoond maar volgens de media markt is dat geen bewijs. Ik zit nu al een paar maanden in deze situatie media markt beweert niks voor mij te kunnen doen en schuift de schuld naar dynafix. Maar ik heb mijn toestel bij de media markt gekocht en zij weigeren mij nu te helpen en laten mij in de kou staan. Ik zit nu nog steeds zonder mobiel en wil dat media markt verantwoordelijkheid op zich neemt ik heb namelijk recht op een goed product maar zij voelen zich niet geroepen om mij dat recht te geven.

Ik ben tevreden als ik een goed deugdelijk product krijg waar ik ook voor heb betaald.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Media Markt

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Media Markt nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Sousou85