Klacht: https:www.store-nederland.com : wel betaald niet geleverd

op 23 april 2020 over Targetmedia in de categorie SMS Diensten

Ik maakte een bestelling van stoffen mondmaskers op https:www.store-nederland.com en betaalde deze via bancontact . Op mijn rekeninguittreksel zie ik dat de betaling naar TARGETMEDIA.BV . Ik heb verder geen bevestigingsemail gekregen, de beloofde levertermijn werd niet gerespecteerd. De website werkt ondertussen niet meer. Ik krijg het gevoel dat ik mij voor de eerste keer heb laten oplichten.

Terugstorting van het onterecht geinde bedrag van 74.94 EURO.

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Targetmedia over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Targetmedia in behandeling genomen

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Targetmedia een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Targetmedia

Heeft op 24 april 2020 om 13:38 geantwoord

Heeft op 11 mei 2020 om 13:19 geantwoord

Ik heb nog steeds niks vernomen van de desbetreffende website, enkel op 1 mei een melding van de website dat de bestelling 'verzonden' is. De betreffende website is op zn minst misleidend te noemen en ik ben erin getrapt omdat de betaling naar een Nederlands rekeningnummer gebeurde.

Bericht van Targetmedia

4 maanden geleden - Zoals eerder genoemd: Mocht u nog vragen hebben, kunt u ons bereiken via [email protected]

Alle klachten die gemeld zijn door eutepria