Klacht: Trilling overlast onder onze huizen van de langs rijdende trams

Jan de Greef op 05 maart 2021 over HTM in de categorie Openbaar Vervoer

Van: HTM
Verzonden: donderdag 25 februari 2021 13:26
Aan: Greef, J.A. de (Jan)
Onderwerp: Klacht HTM

Bedankt voor je reactie. Je ontvangt zo snel mogelijk, maar altijd binnen 3 werkdagen bericht terug.

Hartelijke groet,
HTM

Mijn klacht gaat over:

Geluid

Waar hoorde u het geluid?

Anders

Kunt u uw klacht omschrijven?

Goedemiddag, wij hebben als bewoners van de Gevers Deynootweg ter hoogte van het Zwarte Pad heel veel last van hevige trillingen van de langs rijdende trams sinds hier een zware betonnen fundering onder de rails is aangebracht bij het opknappen van de remise. Voor deze klacht is een paar maal de Senior Communicatie Adviseur van de HTM langs geweest, zij constateerde dat ook bij ons huisbezoek. De trillingen komen ondergronds onze huiskamers binnen. Onze vraag is dan ook; nu er werkzaamheden bezig zijn voor het opknappen van de rails over de Gevers Deynootweg of deze klacht ook weer op gepakt kan worden om ons van deze trillingen te verlossen., deze worden bij de komst van de zwaardere tram alleen maar heftiger. Slijpen van de rails en wielen geeft voor ons trilling probleem geen oplossing, verder is hier niets meer mee gedaan! . U mag altijd langs komen!
Graag horen wij dat ons probleem kan worden opgelost.

Met vriendelijke groet
J. de Greef

Datum:

25-02-2021

Tijd

13:15

Als de trilling overlast is opgelost of sterk is gereduceerd

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over HTM

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over HTM nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Jan de Greef