Klacht: HTM Misbruikt van macht

ElisaHTM op 10 juli 2023 over HTM in de categorie Openbaar Vervoer

Zaterdag 8 juli mijn dochter van 13 jr stapte in tram 15 bij nooddorp ze zet niet eens twee stappen om ov chipkaart te pakken om in te checken wordt ze aangesproken door een medewerker van HTM in vrije kleding. De medewerker zegt ze is te laat met inchecken en dat je een boete krijgt. Mijn dochter was in paniek ze wauw haar moeder bellen maar mocht niet van de controleur en moest
terug uitchecken en naar buiten met ze. Mij dochter is pas 2 maanden geleden 13 jr en moet wenen aan het in en uit checken normaal koop ik bundels van kinderkaarten voor haar maar die zijn geldig tot 12 jr. Nu moet ze echt met openbaar vervoer reizen met haat ov chipkaart.
Maar dat is ook geen smoes omdat sinds begin heb ik een automatische opladen aangevraagd voor haar en wordt van mijn rekening afgeschreven plus heeft ze een abonnement om gratis te reizen in het weekend door stichting leergeld dus mijn dochter hoeft niet zwart te rijden omdat deze producten staan op haar pasje. En het was een zaterdag dus weekend dat ze mocht gratis reizen de bus en trams van HTM. Ik vraag me af wat voor medewerkers HTM tegenwoordig heeft dat ze blind zijn terwijl ze met hun apparaat in kunnen gezien dat er deze producten op het ov chipkaart staan maar dat ze de keuze maken hun ogen dicht te houden. Tegenwoordig wat is goed en wat is fout in jullie ogen is die eindejaar bonus zo belangrijk dat je mensen probeer op te lichten. Ook aan de HTM telefoon bel je probeer te uitleggen wat is gebeurd wordt je brutaal beantwoord en aan de eind woord je ook in je oor opgehangen als je niet wil werken blijf maar lekker thuis laat iemand die wel wil werken maar deze persoon heeft me echt zo slecht behandeld dat ik was aan het koken van binnen. Ik ben heel boos en diep teleurgesteld jullie krijgen maandelijks geld van me en mijn gezin en zo gaan julie met julie klanten.
Met de tijd begrijp je dat HTM alleen geld wilt van mensen en de service heel achter uit gaat. Waar is die goede oude tijden ik ben diep teleurgesteld in jullie. Wordt tijd voor een nieuwe bedrijf het overneemt of meer concurrentie.

Wat ik wil dat HTM deze boet terug trekt en een excuses aanbieden. Ik begrijp dat de tijden veranderen dat dat mensen meer agressief worden en dat jullie moet het aanpakken maar je mag de grenzen niet overschrijven en je moet goed je werk doen niet iedereen is het zelfde en laat niet jullie vaste en eerlijke klanten slecht behandeld worden. Wij hoeven niet als koning en koningin behandeld wordt maar wel met eerlijkere goede service. Geld komt en gaat maar de goedheid moet blijven. Wat je geeft krijg je er terug.

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over HTM

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over HTM nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door ElisaHTM