Klacht: Handelwijze chauffeur

Nicolaas070 op 18 juli 2023 over HTM in de categorie Openbaar Vervoer

Datum klacht: 18 juli 2023
Situatie: tussen Halte bus 23 Theresiastraat en Halte bus 23 Willem Witsenplein.
Ik ben om 13.51 overgestapt op bus 23 halte Theresiastraat.Ik droeg 2 boodschappentassen had een draagdoek met een labradorpuppy.MIjn leeftijd is 73 jaar.Na het inchecken bij de chauffeur ben ik direct naar de achteruitgang gegaan om uit te checken. Mijn bestemming was Willem Witsenplein dus de volgende Halte.
Waarschijnlijk heb ik me te vroeg uitgecheckt, kan zijn maar was dan wel per ongeluk.
De chauffeur begon ineens tegen me te brullen, dat ik dat bewust deed en dat ik de boodschappen bij AH ( ik droeg een AH tas ) ook wel niet zou afrekenen.
Volstrekt ongepast. Een opmerking: u bent te vroeg uitgecheckt zou voldoende geweest zijn, dan had ik oprecht sorry gezegd. De mensen in de bus waren net zo verbijsterd als ikzelf.
Ik vind dit echt een slechte handelwijze van de chauffeur.
Groet, Nico Kloosterman,
Benoordenhoutseweg 227 flat 5a.

Een berichtje van de HTM dat de klacht
is gemeld aan de betrokken chauffeur.

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over HTM

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over HTM nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Nicolaas070