Klacht: HP Laptop

Stefan0vic op 09 februari 2021 over Coolblue in de categorie Internetshops - Elektronica

Sinds eind juli/begin augustus een nieuwe laptop van HP gekocht bij coolblue. Erg blij mee in het begin. Nu in februari is er al sprake van schade aan het toetsenbord.

Coolblue verwijst mij in eerste instantie voor een reparatie afspraak naar HP, waar ik geen koopovereenkomst mee heb. Als laatste stellen ze voor de laptop te repareren maar niet te kunnen zeggen of het voor eigen rekening zal zijn, omdat het gaat om cosmetische schade.

De consumentenbond stelt echter dat als een product na 6 maanden beschadigd is het product bij voorbaat al niet goed was. Helaas val ik hier nét buiten zodat ik hier geen beroep op kan doen.

Ik ben tevreden als mij gegarandeerd kan worden dat de reparatiekosten voor HP/coolblue zijn, of als ik een andere laptop kan aanschaffen voor het bedrag wat deze laptop gekocht heeft.

Ik heb weinig vertrouwen in een reparatie omdat het toetsenbord bekend staat om snel te beschadigen en ik verwacht dat dit na de reparatie ook niet lang duurt voordat het weer stuk gaat.

Van een laptop van 600,- mag ik toch zeker verwachten dat deze een paar jaar onbeschadigd mee kan en hoop dus een beroep te kunnen doen op een coulance regeling, of zoals coolblue zelf altijd zegt, alles voor een glimlach. Ik hoop dat coolblue mij wilt helpen bij het uitzoeken van een andere laptop omdat ik geen vertrouwen meer heb in dit product.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Coolblue over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Coolblue in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Coolblue een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Coolblue

Heeft op 25 februari 2021 om 14:29 geantwoord

Beste Stefan,

Bedankt voor het schrijven van jouw review op klacht.nl. Het spijt ons dat wij niet eerder op jouw review hebben gereageerd. Wij doen ons best om te reageren op alle geplaatste reviews op verschillende reviewwebsites. Gelukkig is jouw bericht nu aan de beurt!

Ondertussen heb je uitvoerig contact gehad met onze klantenservice én backoffice.

Wij sluiten het dossier bij Klacht.nl.

Met vriendelijke groet, Coolblue

Stefan0vic

Heeft op 26 februari 2021 om 10:24 geantwoord

Vanuit mijn kant is er inderdaad wat aan contact gedaan, inmiddels twee brieven geschreven en een e-mail naar de manager klantenservice. Al vanaf 9 februari aan de gang en niets terug gehoord.

Alle klachten die gemeld zijn door Stefan0vic