Klacht: HP geeft slecht contact af of negeert de klant door verbinding te verbreken of langdurig in de wacht te zetten zonder resultaat!

op 29 augustus 2017 over HP in de categorie Electronica - Computers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

d.d. vrijdag 25 augustus 2017 vanaf ca 16.40 uur heb ik diverse keren getracht om de technische ondersteuning bij HP te bereiken.
2x gebeld en afgebroken, uiteindelijk doorverbonden naar de technische ondersteuning en ook afgebroken. Vervolgens 3x getracht verbinding te krijgen en sta je minimaal 20 minuten in de wacht zonder resultaat!

Gewenste Oplossing:

Ik vind dit asociaal gedrag en hoef dit niet te pikken. Ook de laatste recentie\'s zijn niet prettig om te lezen en het bedrijf holt qua klantvriendelijkheid keihard achteruit!
Dus doe gewoon je ding en laat de klanten niet onnodig in de wacht staan!

Alle klachten die gemeld zijn door henk hogervorst