Klacht: Zogezegde onbetaald abonnement.

Patrick Winkler op 30 mei 2024 over HOWLOGIC KFT in de categorie Websites

Howlogic stuurt mij een rekening van een website genaamd Wildspank.com waar ik nog nooit van gehoord heb nog dat ik er een abonnement op heb.Ik heb al enkele malen hen gemaild dat ik geen abonnement heb op deze site maar ze blijven me lastig vallen.Het begin bedrag was aanvankelijk 59.61 euro maar is ondertussen opgelopen naar 376.95 euro.Ik ga niet betalen voor iets waar ik noch kennis van heb,noch een abonnement.

Bedankt dat jullie dit willen uitzoeken voor mij.

Vriendelijke groeten

Winkler Patrick

Ik ben tevreden als ik dat bedrag niet moet betalen voor iets waar ik geen abonnement op heb.

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar HOWLOGIC KFT over deze klacht.

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door HOWLOGIC KFT in behandeling genomen

HOWLOGIC KFT

Heeft op 06 juni 2024 om 09:39 geantwoord

Geachte waarde klant,
Wij zijn op de hoogte gesteld van uw recente zorgen en willen onze oprechte excuses aanbieden voor eventueel ongemak of frustratie die u hebt ervaren. We willen u verzekeren dat uw probleem voor ons de hoogste prioriteit heeft en dat we er alles aan zullen doen om het snel en effectief op te lossen. Ons toegewijde team zal spoedig contact met u opnemen via e-mail om u verder te ondersteunen en te zorgen dat uw ervaring met ons zowel bevredigend als probleemloos verloopt. Zodra uw probleem naar uw tevredenheid is opgelost, vragen wij vriendelijk of u overweegt om de zaak als opgelost te markeren op klacht.nl, als erkenning van de positieve oplossing van uw kwestie.
Klantenservice

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat HOWLOGIC KFT een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Patrick Winkler