Klacht: uitschrijven Howlogic KFT

jack171 op 21 juni 2023 over HOWLOGIC KFT in de categorie Websites

enige tijd geleden ingeschreven bij Howlogic kft. ( Ik weet niet meer de naam van de site) een proefabnnement genomen niet wetende dat je automaitsch overgaat naar betaald abonnement. Daar dit enorm tegenvalt heb ik zover ik weet afgemeld en alles verwijderd. Ik zie nu dat ik nog steeds iedere maand een bedrag wordt afgeschreven van mijn rekening. Ik probeer Howolgic te bereiken maar kan het niet zo snel vinden. Hoogstwaarschijnlijk heb ik mij nnifet goed uitgeschreven.

Hoe nu verder? ik maak nu totaal geen gebruik van hun diensten

dat er geen geld meer wordt afgeschreven van mijn rekening en dat mijn gegevens bij hun wordt verwijderd.

Beoordeling 2/10 star-1 (10)

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over HOWLOGIC KFT

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar HOWLOGIC KFT over deze klacht.

Bericht van HOWLOGIC KFT

8 maanden geleden - Bedankt dat u dit onder onze aandacht heeft gebracht. Het spijt ons dat u een negatieve ervaring heeft gehad met onze website. We zullen proberen uw probleem zo snel mogelijk op te lossen. Geef ons uw TID-nummer, geregistreerd e-mailadres of neem contact met ons op via [email protected].

Reactie van de melder van de klacht jack171

8 maanden geleden - Het TID nummer heb ik niet meer. Ik heb alles al verwijderd. Ik weet zelfs de site niet meer. Het is iets met vrouwen. Het email dat ik gebruik bij de site is [email protected] Voor correspondentie [email protected]. Het rekening nummer waar het bedrag vanaf gaat is NL 52 INGB 0005 4984 02. Groet John Bonte

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over HOWLOGIC KFT nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door jack171