Klacht: Ten onrechte geld afgehaald

Wouter Rijneveld op 26 februari 2025 over HOWLOGIC KFT in de categorie Websites

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 27/12 heb ik 35,70 betaald. Ik weet nog steeds niet hoe maar goed. Gisteren 25/2 hebben ze euro 46,41 afgeschreven die ik heb laten storneren. Ze hebben deze bedragen zonder toestemming geincasseerd en dat pik ik niet. Is pure diefstal.

Gewenste Oplossing:

Incasso moet stopgezet worden vanuit hun

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar HOWLOGIC KFT over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door HOWLOGIC KFT in behandeling genomen

HOWLOGIC KFT

Heeft op 28 februari 2025 om 14:08 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte klant,
Wij zijn op de hoogte gebracht van uw recente bezorgdheid en willen u onze oprechte excuses aanbieden voor het ongemak of de frustratie die u mogelijk hebt ondervonden. U kunt er zeker van zijn dat uw probleem voor ons de hoogste prioriteit heeft, en wij zullen er alles aan doen om het snel en effectief op te lossen. Ons toegewijde team zal zo snel mogelijk contact met u opnemen via e-mail om u verder te helpen en ervoor te zorgen dat uw ervaring met ons zowel bevredigend als naadloos is. Zodra uw probleem naar uw tevredenheid is opgelost, verzoeken wij u vriendelijk om de zaak als opgelost te markeren op klacht.nl, ter erkenning van de positieve oplossing van uw probleem.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat HOWLOGIC KFT een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Wouter Rijneveld