Klacht: ten onrechte afhaling bedragen van rekening via domiciliering

Julien Cools op 29 februari 2024 over HOWLOGIC KFT in de categorie Websites

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Al verschillende bedragen van rekening gehaald via domiciliering waarvoor ik nooit de toestemming heb gegeven! Soms hetzelfde bedrag op dezelfde dag afgehaald!!

Gewenste Oplossing:

Ik wil dat al de ten onrechte afgehaalde bedragen terug op mijn rekening worden gestort!! Met dank bij voorbaat

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar HOWLOGIC KFT over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door HOWLOGIC KFT in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat HOWLOGIC KFT een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

HOWLOGIC KFT

Heeft op 29 februari 2024 om 09:15 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte klant,
Wij zijn op de hoogte gebracht van uw recente bezorgdheid en willen u onze oprechte excuses aanbieden voor het ongemak of de frustratie die u mogelijk hebt ondervonden. U kunt er zeker van zijn dat uw probleem voor ons de hoogste prioriteit heeft, en wij zullen er alles aan doen om het snel en effectief op te lossen. Ons toegewijde team zal zo snel mogelijk contact met u opnemen via e-mail om u verder te helpen en ervoor te zorgen dat uw ervaring met ons zowel bevredigend als naadloos is. Zodra uw probleem naar uw tevredenheid is opgelost, verzoeken wij u vriendelijk om de zaak als opgelost te markeren op klacht.nl, ter erkenning van de positieve oplossing van uw probleem.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Julien Cools