Klacht: Stopzetten automatisch incasso

Rob2025 op 16 januari 2025 over HOWLOGIC KFT in de categorie Websites

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb mijzelf vorig jaar aangemeld voor een datingwebsite. Ik heb hiervoor enkele maanden kosten moeten betalen. Hierna heb ik mijzelf uitgeschreven en de laatste kosten betaald. Howlogic blijft nu toch geld incasseren van mijn rekening. Ik heb de automatisch incasso geblokkeerd, maar wil dat Howlogic stopt met het onterecht incasseren van geld. Ik heb mijzelf al uitgeschreven van de websites en maak geen gebruik meer van hun service.

Gewenste Oplossing:

Het stoppen van het afschrijven van geld van mijn rekening, omdat ik geen gebruik meer maak van de service.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar HOWLOGIC KFT over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door HOWLOGIC KFT in behandeling genomen

HOWLOGIC KFT

Heeft op 16 januari 2025 om 10:52 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte klant,
Wij zijn op de hoogte gebracht van uw recente bezorgdheid en willen u onze oprechte excuses aanbieden voor het ongemak of de frustratie die u mogelijk hebt ondervonden. U kunt er zeker van zijn dat uw probleem voor ons de hoogste prioriteit heeft, en wij zullen er alles aan doen om het snel en effectief op te lossen. Ons toegewijde team zal zo snel mogelijk contact met u opnemen via e-mail om u verder te helpen en ervoor te zorgen dat uw ervaring met ons zowel bevredigend als naadloos is. Zodra uw probleem naar uw tevredenheid is opgelost, verzoeken wij u vriendelijk om de zaak als opgelost te markeren op klacht.nl, ter erkenning van de positieve oplossing van uw probleem.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat HOWLOGIC KFT een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Rob2025