Klacht: Stopzetten abonnement / domicielering

Anonieme ontevreden klant howlogic kft op 12 juli 2023 over HOWLOGIC KFT in de categorie Websites

Ik heb al vandaag voor de tweede keer contact opgenomen met het bedrijf zelf maar nog niks terug gehoord. Ook zijn er nog geen acties ondernomen om de domicielering stop te zetten. Al had ik dit wel duidelijk aangegeven dat het stopt gezet moet worden.
Daarom vraag ik het via hier
De domicielering staat geregistreerd onder het email adres:
[email protected]

Alvast bedankt

Het volledig stopzetten van alle maandelijkse afrekeningen die van mijn mijn rekening gaan door het bedrijf howlogic kft. En het verbreken van alle verbintenissen die door de maandelijkse betaling tot stand komen.

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over HOWLOGIC KFT

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar HOWLOGIC KFT over deze klacht.

Bericht van HOWLOGIC KFT

7 maanden geleden - Bedankt voor uw feedback. Het spijt ons dat onze service niet aan uw verwachtingen voldeed. Geef ons uw TID-nummer, geregistreerd e-mailadres of neem contact met ons op via [email protected] zodat we uw probleem kunnen oplossen.

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over HOWLOGIC KFT nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Anonieme ontevreden klant howlogic kft