Klacht: onterecht innen van geld op mijn rekening

Incassant ID SK45ZZZ70000000524 op 21 mei 2024 over HOWLOGIC KFT in de categorie Websites

er wordt meerdere keren per maand geld afgeschreven en heb niks besteld bij deze website en kan nergens opzeggen,

per direct stopzetten abbonement en terugbetaling reeds betaalde bedragen.

Beoordeling 10/10 star-5 (10)

3 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar HOWLOGIC KFT over deze klacht.

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door HOWLOGIC KFT in behandeling genomen

HOWLOGIC KFT

Heeft op 23 mei 2024 om 09:18 geantwoord

Geachte waarde klant,
Wij zijn op de hoogte gesteld van uw recente zorgen en willen onze oprechte excuses aanbieden voor eventueel ongemak of frustratie die u hebt ervaren. We willen u verzekeren dat uw probleem voor ons de hoogste prioriteit heeft en dat we er alles aan zullen doen om het snel en effectief op te lossen. Ons toegewijde team zal spoedig contact met u opnemen via e-mail om u verder te ondersteunen en te zorgen dat uw ervaring met ons zowel bevredigend als probleemloos verloopt. Zodra uw probleem naar uw tevredenheid is opgelost, vragen wij vriendelijk of u overweegt om de zaak als opgelost te markeren op klacht.nl, als erkenning van de positieve oplossing van uw kwestie.
Klantenservice

3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat HOWLOGIC KFT een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Incassant ID SK45ZZZ70000000524

Heeft op 23 mei 2024 om 09:53 geantwoord

Beoordeling 10/10 star-5 (10)

snelle oplossing!

Alle klachten die gemeld zijn door Incassant ID SK45ZZZ70000000524