Klacht: Onterecht bedrag afschrijven

Daterotterdam op 14 juni 2023 over HOWLOGIC KFT in de categorie Websites

Bij datemij heb ik een proef abbonement van 14 dagen genomen.
Het bedrag is geheel terecht afgeschreven en ik heb mijn mailadres daar ook bevestigd.
Ik heb op 22 mei netjes het abbonement gestopt en bevestiging van gekregen.
Nu werd in de nieuwe maand 37,50 afgeschreven terwijl het abbonement op date mij was gestopt.
Ik heb de helpdesk om opheldering gevraagd en het bedrag laten terug boeken en het bedrijf met de machtiging geblokkeerd.
Nu beweerd men dat ik als een soort bonus ook op een andere site tegelijk ben ingeschreven en daar niet heb opgezegd.
Ik heb voor die site nooit de mail bevestigd en ben er ook niet actief geweest.
Men heeft mij nu wegens niet betaling van drie of vier sites verwijderd en ontneemt de mogelijkheid om op een normale manier het abbonement op te zeggen.
Men geeft aan dat er een brief met een vordering is en het bedrag voldaan moet worden wat ik heb terug gehaald.
Ik heb de support desk nu laten weten dat voor mij de kous af is door het terug halen en blokkeren van de machtiging.
Mvrgr daterotterdam

De oplossing is voor mi eigenlijk wat al gebeurd is alle profielen verwijderen op de sites van hun bedrijf
En als tweede het bedrag laten vervallen wat men van mij ongewenst nog denkt te moeten incasseren

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over HOWLOGIC KFT

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar HOWLOGIC KFT over deze klacht.

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over HOWLOGIC KFT nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van HOWLOGIC KFT

9 maanden geleden - Het spijt ons te horen dat u problemen heeft met onze website, maar we zijn u erg dankbaar dat u dit probleem onder onze aandacht heeft gebracht. Geef ons uw TID-nummer, geregistreerde e-mailadres of neem contact met ons op via [email protected] zodat we uw probleem zo snel mogelijk kunnen oplossen.

Reactie van de melder van de klacht Daterotterdam

8 maanden geleden - Mijn id nr op de site is 3348833167 Ik ben benieuwd naar uw oplossing

Alle klachten die gemeld zijn door Daterotterdam