Klacht: Onrechtmatig geld afschrijven

Joffers83 op 01 maart 2025 over HOWLOGIC KFT in de categorie Websites

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Het bedrijf heeft onrechtmatig 3 x afgeschreven totaal €66,27en de laatste 2 zijn geweigerd door de bank.
Ik heb nergens een abbonoment lopen laat staan akkoord gegeven.

Gewenste Oplossing:

Stoppen zogenaamd abbonoment terug storten van het onrechtmatig verkregen geld

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar HOWLOGIC KFT over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door HOWLOGIC KFT in behandeling genomen

HOWLOGIC KFT

Heeft op 06 maart 2025 om 13:51 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte klant,
Wij zijn op de hoogte gebracht van uw recente bezorgdheid en willen u onze oprechte excuses aanbieden voor het ongemak of de frustratie die u mogelijk hebt ondervonden. U kunt er zeker van zijn dat uw probleem voor ons de hoogste prioriteit heeft, en wij zullen er alles aan doen om het snel en effectief op te lossen. Ons toegewijde team zal zo snel mogelijk contact met u opnemen via e-mail om u verder te helpen en ervoor te zorgen dat uw ervaring met ons zowel bevredigend als naadloos is. Zodra uw probleem naar uw tevredenheid is opgelost, verzoeken wij u vriendelijk om de zaak als opgelost te markeren op klacht.nl, ter erkenning van de positieve oplossing van uw probleem.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat HOWLOGIC KFT een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Joffers83