Klacht: Onbedoelde abonnementen

Maikel6818 op 04 juni 2024 over HOWLOGIC KFT in de categorie Websites

Abonnement genomen van 3 maanden op lieveliefde.com, vooruitbetaald. De week erna ook weer beeindigd via allerlei stappen en bellen van een 0800 nummer. Nu kom ik er achter dat er nog 3 abonnementen zijn gaan lopen (2 van Modeflirt en 1 van Findepartner) waarvan ik me totaal niet bewust was en simpelweg ingeluisd ben door hun ingenieuze doorklik protocollen. Maar goed ik ben niet de enige zag ik al.
Inmiddels heb ik voor alle abonnementen het contract telefonisch beeindigd en het gesprek opgenomen. Er zou email bevestiging komen. Ik heb alle onterechte bedragen laten terugboeken.

Weet niet of mijn uitingen van onvrede over de gang van zaken als officiele klacht dienen.

kwijtschelden van de onterechte en teruggeboekte bedragen. 5/6 € 25,99, en de incasso's van 2 mei € 25,99, 17 mei € 37,50 en 22 mei € 55,69

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar HOWLOGIC KFT over deze klacht.

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door HOWLOGIC KFT in behandeling genomen

HOWLOGIC KFT

Heeft op 06 juni 2024 om 09:37 geantwoord

Geachte klant,
Wij hebben kennisgenomen van uw recente bezorgdheid en willen onze oprechte excuses aanbieden voor eventueel ongemak of frustratie die u heeft ervaren. We willen u verzekeren dat uw probleem voor ons de hoogste prioriteit heeft, en we zullen ons uiterste best doen om het snel en doeltreffend op te lossen. Ons toegewijde team zal zo spoedig mogelijk contact met u opnemen via e-mail om u verder te assisteren en ervoor te zorgen dat uw ervaring met ons zowel bevredigend als probleemloos verloopt. Zodra uw probleem naar uw tevredenheid is opgelost, vragen we u vriendelijk om de zaak als opgelost te markeren op klacht.nl, als erkenning van de positieve oplossing van uw probleem.
Klantenservice

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat HOWLOGIC KFT een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Maikel6818