Klacht: Money theft

Alexxxxxxx op 25 mei 2024 over HOWLOGIC KFT in de categorie Websites

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Hello, I noticed that you will take from my bank account 26€ for nothing because I didn’t ask for nothing so someone or something make an subscription or something like that and the bank account appears to be sk209952000000310760856 which will charge for no reason please check NL40INGB——0107 if the amount will be debited because I can’t cancel it please identify my bank account and send me my money back if not I will go in legal way and I don’t want this,for other questions please email me at [email protected].

Gewenste Oplossing:

Give me my money back

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar HOWLOGIC KFT over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door HOWLOGIC KFT in behandeling genomen

HOWLOGIC KFT

Heeft op 30 mei 2024 om 09:29 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte klant,
Wij hebben kennisgenomen van uw recente bezorgdheid en willen onze oprechte excuses aanbieden voor eventueel ongemak of frustratie die u heeft ervaren. We willen u verzekeren dat uw probleem voor ons de hoogste prioriteit heeft, en we zullen ons uiterste best doen om het snel en doeltreffend op te lossen. Ons toegewijde team zal zo spoedig mogelijk contact met u opnemen via e-mail om u verder te assisteren en ervoor te zorgen dat uw ervaring met ons zowel bevredigend als probleemloos verloopt. Zodra uw probleem naar uw tevredenheid is opgelost, vragen we u vriendelijk om de zaak als opgelost te markeren op klacht.nl, als erkenning van de positieve oplossing van uw probleem.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat HOWLOGIC KFT een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Alexxxxxxx