Klacht: Incasso

Aliboy77 op 11 januari 2024 over HOWLOGIC KFT in de categorie Websites

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Hallo ik heb onlangs 4x incasso kosten gekregen en ik weet niet waarom ze 4x 35. Nog wat van mijn rekening af halen ik vindt het heel raar.

Gewenste Oplossing:

Graag mijn geld terug storten op mijn bank rekening

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar HOWLOGIC KFT over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door HOWLOGIC KFT in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat HOWLOGIC KFT een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

HOWLOGIC KFT

Heeft op 19 januari 2024 om 10:53 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte klant,
Wij zijn op de hoogte gebracht van uw recente bezorgdheid en willen u onze oprechte excuses aanbieden voor het ongemak of de frustratie die u mogelijk hebt ondervonden. U kunt er zeker van zijn dat uw probleem voor ons de hoogste prioriteit heeft, en wij zullen er alles aan doen om het snel en effectief op te lossen. Ons toegewijde team zal zo snel mogelijk contact met u opnemen via e-mail om u verder te helpen en ervoor te zorgen dat uw ervaring met ons zowel bevredigend als naadloos is. Zodra uw probleem naar uw tevredenheid is opgelost, verzoeken wij u vriendelijk om de zaak als opgelost te markeren op klacht.nl, ter erkenning van de positieve oplossing van uw probleem.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Aliboy77