Klacht: ID 95 WEQDT3

Rik Vlaanderen op 02 juli 2023 over HOWLOGIC KFT in de categorie Websites

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Rekening ontvangen vanwege een oneigenlijke incasso van een nevensite van dit bedrijf. Incasso heb ik laten terugboeken.

Gewenste Oplossing:

terugtrekken van de door hen nu opgelegde betaling

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over HOWLOGIC KFT

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar HOWLOGIC KFT over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over HOWLOGIC KFT nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van HOWLOGIC KFT

7 maanden geleden - Het spijt ons te horen dat u problemen heeft met onze website, maar we zijn u erg dankbaar dat u dit probleem onder onze aandacht heeft gebracht. Geef ons uw TID-nummer, geregistreerde e-mailadres of neem contact met ons op via [email protected] zodat we uw probleem zo snel mogelijk kunnen oplossen.

Alle klachten die gemeld zijn door Rik Vlaanderen