Klacht: Geld afgeschreven

Ilyasass2s op 09 juni 2023 over HOWLOGIC KFT in de categorie Websites

Ik heb onlangs 1 keer een betaling gedaan bij datemij.
Die heb ik bij ontevredenheid opgezegd en nu heb ik vervolgens meerdere befragen afgeschreven gekregen waardoor ik die heb laten terugboeken door mijn bank. Maar vervolgens krijg ik meerdere mails waarin word gezegd dat als ik niet betaal dat er juridische stappen zullen genomen worden.
Ik heb howlogic vervolgens gebeld en daar had een medewerker mij nogmaals verzekerd dat alles was afgehandeld en dat ik geen geld meer zou hoeven te betalen. Maar daarna werd ik weer gemaild met een verschuldigd bedrag.

Ik zou graag willen dat de mails zouden ophalen en dat het verwerkt word dat ik wel degelijk tijdig heb opgegezegd. Voor het eerste bedrag heb ik betaald wat ik prima vind maar het verschuldigd bedrag zou weg moeten gaan omdat ik vogens het regelement ook tijdig heb opgegezegd.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over HOWLOGIC KFT

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar HOWLOGIC KFT over deze klacht.

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over HOWLOGIC KFT nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van HOWLOGIC KFT

7 maanden geleden - Bedankt dat u ons laat weten over uw probleem met onze service. Uw feedback helpt ons om het beter te doen. We onderzoeken dit probleem en hopen het snel en accuraat op te lossen. Geef ons uw TID-nummer, geregistreerd e-mailadres of neem contact met ons op via [email protected].

Reactie van de melder van de klacht Ilyasass2s

7 maanden geleden - TID (6252828) Email adres: [email protected]