Mijn Klacht:
er word twee keer per week geld afgeschreven maar weet niet waarvoor
Gewenste Oplossing:
dat de afschriften stoppen

er word twee keer per week geld afgeschreven maar weet niet waarvoor
dat de afschriften stoppen
Bericht van Robin van Klacht.nl
1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar HOWLOGIC KFT over deze klacht.
Bericht van Robin van Klacht.nl
1 week geleden - Deze klacht is zojuist door HOWLOGIC KFT in behandeling genomen
Heeft op 06 maart 2025 om 13:51 geantwoord
Geachte waarde klant,
Wij zijn op de hoogte gesteld van uw recente zorgen en willen onze oprechte excuses aanbieden voor eventueel ongemak of frustratie die u hebt ervaren. We willen u verzekeren dat uw probleem voor ons de hoogste prioriteit heeft en dat we er alles aan zullen doen om het snel en effectief op te lossen. Ons toegewijde team zal spoedig contact met u opnemen via e-mail om u verder te ondersteunen en te zorgen dat uw ervaring met ons zowel bevredigend als probleemloos verloopt. Zodra uw probleem naar uw tevredenheid is opgelost, vragen wij vriendelijk of u overweegt om de zaak als opgelost te markeren op klacht.nl, als erkenning van de positieve oplossing van uw kwestie.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice
Bericht van Robin van Klacht.nl
1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat HOWLOGIC KFT een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht