Mijn Klacht:
Geen abonnement, dus geen geld van mijn rekening halen
Gewenste Oplossing:
Geen geld van mijn rekening afhalen

Geen abonnement, dus geen geld van mijn rekening halen
Geen geld van mijn rekening afhalen
Bericht van Robin van Klacht.nl
1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar HOWLOGIC KFT over deze klacht.
Bericht van Robin van Klacht.nl
1 week geleden - Deze klacht is zojuist door HOWLOGIC KFT in behandeling genomen
Heeft op 06 maart 2025 om 13:50 geantwoord
Geachte klant,
Wij zijn op de hoogte gebracht van uw recente bezorgdheid en willen u onze oprechte excuses aanbieden voor het ongemak of de frustratie die u mogelijk hebt ondervonden. U kunt er zeker van zijn dat uw probleem voor ons de hoogste prioriteit heeft, en wij zullen er alles aan doen om het snel en effectief op te lossen. Ons toegewijde team zal zo snel mogelijk contact met u opnemen via e-mail om u verder te helpen en ervoor te zorgen dat uw ervaring met ons zowel bevredigend als naadloos is. Zodra uw probleem naar uw tevredenheid is opgelost, verzoeken wij u vriendelijk om de zaak als opgelost te markeren op klacht.nl, ter erkenning van de positieve oplossing van uw probleem.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice
Bericht van Robin van Klacht.nl
1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat HOWLOGIC KFT een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht