Klacht: er wordt geld van mijn rekening gehaald zonder dat we weten waarom dat is en waarvoor

dacian hulshof op 30 mei 2024 over HOWLOGIC KFT in de categorie Websites

er wordt geld van mijn rekening gehaald zonder toestemming en we hebben geen idee waar dit voor is ik vindt dit niet fijn

geen geld meer van mijn rekening afhalen want het is een incasso waar wij NIKS van weten
slechte zaak!

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar HOWLOGIC KFT over deze klacht.

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door HOWLOGIC KFT in behandeling genomen

HOWLOGIC KFT

Heeft op 06 juni 2024 om 09:39 geantwoord

Geachte klant,
Wij hebben kennisgenomen van uw recente bezorgdheid en willen onze oprechte excuses aanbieden voor eventueel ongemak of frustratie die u heeft ervaren. We willen u verzekeren dat uw probleem voor ons de hoogste prioriteit heeft, en we zullen ons uiterste best doen om het snel en doeltreffend op te lossen. Ons toegewijde team zal zo spoedig mogelijk contact met u opnemen via e-mail om u verder te assisteren en ervoor te zorgen dat uw ervaring met ons zowel bevredigend als probleemloos verloopt. Zodra uw probleem naar uw tevredenheid is opgelost, vragen we u vriendelijk om de zaak als opgelost te markeren op klacht.nl, als erkenning van de positieve oplossing van uw probleem.
Klantenservice

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat HOWLOGIC KFT een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door dacian hulshof