Klacht: Bedrijf dat spookafschrijvingen doet

Corrie2024 op 21 mei 2024 over HOWLOGIC KFT in de categorie Websites

Bedrijf dat spookafschrijvingen doet en meerdere malen bedragen laten afschrijven van de bank, dit is volledig onbekend en heb hier nooit een abbonnement van gehad, eveneens schrijven ze je in voor een datingsite waar wederom onterecht geld afhandig wordt gemaakt, communicatie is om te huilen gezien ze niet in een fatsoenlijke tijd reageren, ik lees al meerdere berichten over dit bedrijf en er is zelfs een consumentenbond artikel over geschreven, al met al, een bedrijf dat je oplicht, blokkeer alle incasso’s van dit bedrijf als dit niet bekend is, dit heb ik dus ook zojuist gedaan en te kennis gegeven

Alle geld terug.

En allle informatie met betrekking tot betaling, contact en incasso bedrijven(mocht deze komen) verwijderen

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

4 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar HOWLOGIC KFT over deze klacht.

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door HOWLOGIC KFT in behandeling genomen

HOWLOGIC KFT

Heeft op 23 mei 2024 om 09:19 geantwoord

Geachte klant,
Wij zijn op de hoogte gebracht van uw recente bezorgdheid en willen u onze oprechte excuses aanbieden voor het ongemak of de frustratie die u mogelijk hebt ondervonden. U kunt er zeker van zijn dat uw probleem voor ons de hoogste prioriteit heeft, en wij zullen er alles aan doen om het snel en effectief op te lossen. Ons toegewijde team zal zo snel mogelijk contact met u opnemen via e-mail om u verder te helpen en ervoor te zorgen dat uw ervaring met ons zowel bevredigend als naadloos is. Zodra uw probleem naar uw tevredenheid is opgelost, verzoeken wij u vriendelijk om de zaak als opgelost te markeren op klacht.nl, ter erkenning van de positieve oplossing van uw probleem.
Klantenservice

3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat HOWLOGIC KFT een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Corrie2024

Heeft op 23 mei 2024 om 12:25 geantwoord

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Nog steeds geen oplossing, Contact is er nog steeds niet, dus nee niet opgelost!

Reactie van de melder van de klacht Corrie2024

3 weken geleden - Vandaag de dag nog steeds geen oplossing, geen email, helemaal niks, scam dus

Alle klachten die gemeld zijn door Corrie2024