Klacht: Automatische incasso stopzetten

Sasssssssssss op 05 juni 2024 over HOWLOGIC KFT in de categorie Websites

Mijn vader is recentelijk verhuisd naar een verzorgingstehuis. Ik wil graag deze automatische incasso stopzetten, maar kan nergens een contactmogelijkheid vinden.

Als de automatische incasso zsm stopgezet kan worden

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar HOWLOGIC KFT over deze klacht.

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door HOWLOGIC KFT in behandeling genomen

HOWLOGIC KFT

Heeft op 06 juni 2024 om 09:35 geantwoord

Geachte klant,
Wij zijn op de hoogte gebracht van uw recente bezorgdheid en willen u onze oprechte excuses aanbieden voor het ongemak of de frustratie die u mogelijk hebt ondervonden. U kunt er zeker van zijn dat uw probleem voor ons de hoogste prioriteit heeft, en wij zullen er alles aan doen om het snel en effectief op te lossen. Ons toegewijde team zal zo snel mogelijk contact met u opnemen via e-mail om u verder te helpen en ervoor te zorgen dat uw ervaring met ons zowel bevredigend als naadloos is. Zodra uw probleem naar uw tevredenheid is opgelost, verzoeken wij u vriendelijk om de zaak als opgelost te markeren op klacht.nl, ter erkenning van de positieve oplossing van uw probleem.
Klantenservice

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat HOWLOGIC KFT een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Sasssssssssss