Klacht: automatische incasso gaat door

Hiccup op 20 juli 2023 over HOWLOGIC KFT in de categorie Websites

ik heb op 3 juli mijn account en mijn abonnement op gezegd en heb hier overigens verificatie mails over gehad dat ze waren gecanceled en vervolgens worden er op 4 juli ne 17 juli gewoon weer geld afgeschreven van een totaal van 63,75 euro ik wil dit geld terug ne dat jullie mijn accounts deactiveren.

geld terug en mijn abonnoment opgezegd zijn.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over HOWLOGIC KFT

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar HOWLOGIC KFT over deze klacht.

Bericht van HOWLOGIC KFT

8 maanden geleden - Het spijt ons te horen dat u problemen heeft met onze website, maar we zijn u erg dankbaar dat u dit probleem onder onze aandacht heeft gebracht. Geef ons uw TID-nummer, geregistreerde e-mailadres of neem contact met ons op via [email protected] zodat we uw probleem zo snel mogelijk kunnen oplossen.

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over HOWLOGIC KFT nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht Hiccup

8 maanden geleden - er werd hopelijk deze maand niet meer nog geld afgeschreven van mijn rekening wanvegen account die ik zelf niet had aangemaakt of accounts die ik had opgezegd ik had een account op 1 website en ik betaalde er vervolgens 3 ik weet niet hoe dat mogelijk is ik wil dat u dit email adres: [email protected] verwijderd en geen mogelijkheid meer geven om een account aan te maken. het bedrag was vorige maand 67,95 zoiets al er weer geld word afgeschreven dan stap ik naar de politie.

Alle klachten die gemeld zijn door Hiccup