Klacht: Afschrijvingen door incasso van Howlogic

KlachtMCT op 21 februari 2025 over HOWLOGIC KFT in de categorie Websites

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik zie vandaag dat Howlogic al enkele maanden geld van mijn rekening afschrijft terwijl ik geen idee heb wie of wat dit bedrijf is. het gaat zelfs om meerder incasso’s per maand terwijl ik dit bedrijf nooit iets heb gegeven! Geen idee hoe ik hiervanaf moet komen..

Ik wil en van de incasso af welke ik nooit gegegven heb maar ook mijn geld terug.

Bedrag 51.99
Naam: Howlogic Kft.
SK2099520000003107608546
Kenmerk: 8119fcf5e4c918d8ca7c2abfc3590e1f
Machtiging ID: c49f462ae07b1ff2ea52a2f6cdaf8cb8
Incassant ID: SK45ZZZ70000000524
Eerste incasso
Valutadatum: 21-02-2025

bedrag: 46,79
Naam: Howlogic Kft.
SK2099520000003107608546
Kenmerk: 12e1cd81659322e19925140757470061
Machtiging ID: c49f462ae07b1ff2ea52a2f6cdaf8cb8
Incassant ID: SK45ZZZ70000000524
Eerste incasso
Valutadatum: 17-02-2025

bedrag 46,79
Naam: Howlogic Kft.
SK2099520000003107608546
Kenmerk: c9a2c5b7056bc01ab08d6ae473c8b87d
Machtiging ID: c49f462ae07b1ff2ea52a2f6cdaf8cb8
Incassant ID: SK45ZZZ70000000524
Eerste incasso
Valutadatum: 20-01-2025

bedrag: 25,99
Naam: Howlogic Kft.
SK2099520000003107608546
Kenmerk: 557bbdfc19e670d156cbe931098eb91d
Machtiging ID: c49f462ae07b1ff2ea52a2f6cdaf8cb8
Incassant ID: SK45ZZZ70000000524
Eerste incasso
Valutadatum: 30-12-2024

Bedrag 39,99
Naam: Howlogic Kft.
SK2099520000003107608546
Kenmerk: 459af77502c57b2f99ea40268f665ffd
Machtiging ID: c49f462ae07b1ff2ea52a2f6cdaf8cb8
Incassant ID: SK45ZZZ70000000524
Eerste incasso
Valutadatum: 23-12-2024

Bedrag : 39,99
Naam: Howlogic Kft.
SK2099520000003107608546
Kenmerk: 03db086b5900b5b7477d2db5b2936023
Machtiging ID: c49f462ae07b1ff2ea52a2f6cdaf8cb8
Incassant ID: SK45ZZZ70000000524
Eerste incasso
Valutadatum: 19-12-2024

Gewenste Oplossing:

Ik wil hiervanaf! ik heb nooit een incasso gegeven alsmede heb ik geen idee wie dit bedrijf is. Alsmede wil ik mijn geld terug

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar HOWLOGIC KFT over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door HOWLOGIC KFT in behandeling genomen

HOWLOGIC KFT

Heeft op 21 februari 2025 om 14:00 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte klant,
Wij zijn op de hoogte gebracht van uw recente bezorgdheid en willen u onze oprechte excuses aanbieden voor het ongemak of de frustratie die u mogelijk hebt ondervonden. U kunt er zeker van zijn dat uw probleem voor ons de hoogste prioriteit heeft, en wij zullen er alles aan doen om het snel en effectief op te lossen. Ons toegewijde team zal zo snel mogelijk contact met u opnemen via e-mail om u verder te helpen en ervoor te zorgen dat uw ervaring met ons zowel bevredigend als naadloos is. Zodra uw probleem naar uw tevredenheid is opgelost, verzoeken wij u vriendelijk om de zaak als opgelost te markeren op klacht.nl, ter erkenning van de positieve oplossing van uw probleem.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat HOWLOGIC KFT een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door KlachtMCT