Mijn Klacht:
wordt automatisch afgeschreven zonder abonement
Gewenste Oplossing:
volledig geld terug en een mailadres waar je je klacht kan indienen en waar je wel wordt geholpen

jan de wijn58 op 06 mei 2025 over HOWLOGIC KFT in de categorie Websites
wordt automatisch afgeschreven zonder abonement
volledig geld terug en een mailadres waar je je klacht kan indienen en waar je wel wordt geholpen
Bericht van Robin van Klacht.nl
2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar HOWLOGIC KFT over deze klacht.
Bericht van Robin van Klacht.nl
1 week geleden - Deze klacht is zojuist door HOWLOGIC KFT in behandeling genomen
Heeft op 09 mei 2025 om 15:40 geantwoord
Geachte klant,
Wij hebben kennisgenomen van uw recente bezorgdheid en willen onze oprechte excuses aanbieden voor eventueel ongemak of frustratie die u heeft ervaren. We willen u verzekeren dat uw probleem voor ons de hoogste prioriteit heeft, en we zullen ons uiterste best doen om het snel en doeltreffend op te lossen. Ons toegewijde team zal zo spoedig mogelijk contact met u opnemen via e-mail om u verder te assisteren en ervoor te zorgen dat uw ervaring met ons zowel bevredigend als probleemloos verloopt. Zodra uw probleem naar uw tevredenheid is opgelost, vragen we u vriendelijk om de zaak als opgelost te markeren op klacht.nl, als erkenning van de positieve oplossing van uw probleem.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice
Bericht van Robin van Klacht.nl
1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat HOWLOGIC KFT een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht