Klacht: Houding buschauffeur 48

op 31 januari 2014 over RET in de categorie Vervoersbedrijven

Ik sta vandaag 31 jan om 13.56 op bus 48 te wachten. Wanneer de bus aankomt steek ik mijn hand op waarna de chauffeur stukje verder gaat stoppen maar de deur niet openmaakt. Ook neemt hij niet moeite om te kijken. Gewoon negeren. Ik heb vervolgens op het ruit getikt om aandacht te trekken waar geen reactie op kwam.. uiteondelijk gaat de deur open en het eerste wat de chauffeur vraagt is of ik normaal kan doen. Pardon !! Het moet niet gekker worden. Ik word compleet genergeerd en het is dan abnormaal als ik op het ruit tik om te cragen of de deur openkan. Het RET PERSONEEL WORDT MET DE DAG BRUTALER… KLANTVRIENLIJKHEID IS VeR TE ZOEKEN… echt bizar… ik heb mijn reis te voet soorgezet omdat ik het vertikte om met zo wen bus te reizen. ..

PERSONEEL opleiden tot mensen... zodat ze niet met gilmlach wegrijden als ze niet bij de bushalte stoppen en geen klanten pesten...

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over RET

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over RET nog niet in behandeling is genomen.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door RET in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat RET een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

RET

Heeft op 02 juni 2014 om 09:00 geantwoord

verwezen naar het KCC van de RET.

Alle klachten die gemeld zijn door Ghari